+370 607 49775

Šiuolaikinis žmogus nuolat gyvena įtampos ir streso aplinkoje – sudėtingos darbo užduotys, greitas gyvenimo tempas, saulės ir šilumos trūkumas, dideli informacijos srautai… tikriausiai kiekvienam tenka daugiau ar mažiau patirti stresą. Todėl svarbu žinoti, kad stresas ir mityba turi daug tarpusavio sąsajų. Panagrinėkime kaip mūsų mitybos įpročiai gali daryti įtaką patiriamo streso lygiui.

Nevartokite kofeino

Atrodo akivaizdu, kad kofeinas gali nulemti streso lygio padidėjimą, tačiau ar šis faktas pastumia mus atsisakyti kofeino? Tokie gėrimai, kaip kava, arbata, energetiniai gėrimai savo sudėtyje turi neuro stimuliatorių, kurie padeda išlikti budriems, tačiau tuo pat metu sukelia nerimo būseną.

Kofeinas niekuomet neturėtų būti miego pakaitalu. Užuot pasikliovę rytinės kavos galia suteikti jums žvalumą, pasistenkite bent kelias valandas daugiau pamiegoti. Jeigu nakties metu to nepavyksta padaryti, pasinaudokite daugelio verslo aplinkos žmonių praktikuojamu metodu – pietų metu ar iškart po darbo nusnauskite 30-40 minučių. Tai nekompensuos pilnaverčio nakties miego, tačiau padės atsipalaiduoti atstatyti jėgas geriau nei bet kokie neuro stimuliatoriai.

Atsisakykite greito maisto

Greito maisto sudėtyje beveik nėra maistingųjų medžiagų, tačiau apstu nereikalingų riebalų, angliavandenių, cukraus ir druskos.

Nors šios medžiagos nėra kenksmingos, o net reikalingos nedideliais kiekiais, tačiau nuolat jas vartojant daugeliui žmonių pradeda augti svoris, padidėja kraujo spaudimas ir atsiranda kitų nepageidaujamų pasekmių. Kovoti su šiomis pasekmėmis daug sunkiau nei atsispirti pagundai griebtis greito maisto.

Pakraudami savo kūną, pakraunate savo protą

Smidruose gausu folio rūgšties, kuri padeda pagerinti nuotaiką. Avokadas padeda subalansuoti kraujo spaudimą ir yra prisotintas stresą mažinančių B grupės vitaminų. Mėlynių sudėtyje gausu stresą slopinančių antioksidantų. Vitaminas C, esantis apelsinuose, padeda palaikyti tinkamą kraujospūdį ir sumažina streso hormono kortizolio kiekį organizme.

Taip pat streso metu galite suteikti savo organizmui taip reikalingo energijos pliūpsnio praturtindami savo mitybą natūraliu maisto papildu Spirulina – ji yra natūralus geležies šaltinis, jos sudėtyje daug B grupės vitaminų, kurie, kaip buvo minėta, mažina stresą, o taip pat įvairiausių mineralų, antioksidantų ir raumenų augimą skatinančių baltymų.

Jūsų mityba gali pakeisti jūsų gyvenimą

Taigi, dabar susidaro išsamus mitybos vaidmens streso mažinimui paveikslas – užuot prikimšę savo organizmą tuščiomis kalorijomis, rinkitės maistingus vaisius, daržoves ir stresą mažinančius papildus, tokius kaip Spirulina. Jūsų kūnas, protas ir nuotaika jums tikrai ne kartą už tai padėkos!

 

Taip pat skaitykite apie tai kaip vartoti Spirulina svorio metimui?